Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

..ήσυχα πράγματα..

...βρουυμ βρουυυμμ!!

..κάτι που με στεναχώρησε..
ήμανε τις προάλλες (ΦΟΒΕΡΗ λέξη!! άραγε υπάρχουν και οι μεταάλλες?) με έναν φίλο ενός φίλου (και δικό μου γνωστό).. εξαιρετικό παιδί, 21 χρονών, και γελαστός και με ενδιαφέροντα ενδιαφέροντα (!!!) και απ' όλα .. καθ' όλα συμπαθης δηλαδής ..
..αφού τελειώσαμε τα μουχαμπέτια, ανεβαίνω στην μηχανή να φύγω.. βλέπει και λέει
"Ωραία!! Λέω να πάρω και 'γω μια!!"
..με τα μάτια βουρκωμένα απο συγκίνηση του λέω :
"Μπράβο ρε Εμπεδοκλή!! Πάντα χαίρομαι όταν νέοι άνθρωποι παίρνουν μοτοσυκλέτα! Τι λές να πάρεις?" ..και περιμένω να απαντήσει " να.. ήθελα ένα 1000αρι αλλά επειδή δε μου φτάνουν τα λεφτά θα πάρω ένα 600 και θα το κωλοφτιάξω να πηγαίνει άνεμος"
..αντ' αυτού τι μου απαντάει ..
" Να λέω για κανένα 125 "!!!
...ΞΕΝΕΡΩΣΑ!! "τι 125 ρε Αγησίλαε!! πλάκα μου κάνεις!! πάρε κανένα μηχανάκι της προκοπής.. όχι μιξεράκι για φραπέ!!"

- "όχι μωρέ, να, θέλω κάτι μικρό και εύκολο, να μου κάνει την δουλειά μου.. εξάλου δεν ξέρω και καλά.. ψιλοφοβάμαι κιόλας τα μεγάλα.. άσε με το 125 μια χαρά θα είμαι.."

..δεν είπα τίποτα άλλο... χαιρέτησα, καβάλησα και έφυγα...
...στον δρόμο σκεφτόμουν, μόνο 9 χρόνια διαφορά είχα με τον Πελοπίδα και όμως τα στάνταρ είχαν αλλάξει ριζικά...
..εμείς πιτσιρίκια λαχταρούσαμε πότε θα κονομούσαμε κανα κυβικό παραπάνω και όταν το αποκτούσαμε αρχίζαμε τα σχέδια για το επόμενο... τον γκαβλόγκαζο πολλοί εμίσησαν, το γκάζι ουδείς!!

..να όμως που σήμερα ο άλλος έχει τα λεφτά, έχει να διαλέξει, και διαλέγει το politically correct ψοφίμι!!!
..ω καιροί, ω ήθη!!
..απονεύρωσις, απολυτη και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της καθημερινότητας!!
που οδεύουμε
(αφιερωμένο σε όλους τους αδερφούς που μαζί περάσαμε μερόνυχτα ετοιμάζοντας μοτέρια με την (αβέβαιη) ελπίδα ότι θα δουλέψει λίιιιιγο καλύτερα ..Μήτσο, Σταύρο, Μιχάλη, Σούλη, Νίκο, Αδερφέ Φώτη ... καλά γκάζια!!)

..και μια φωτό απο το πιο κακό μηχανημα που φτιάχτηκε ποτέ ..

6 σχόλια:

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Τώρα που ξεκινώ κι εγώ να μαθαίνω δε θα με κοροϊδεύετε, ε? Κι εγώ τέτΧοιος ψάρακας θα είμαι στην αρχή....

Stamskoup είπε...

..ΔΑΝΑΗ!!
..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ άτομο για το οποίο θα χαιρόμουν περισσότερο που θα αποκτήσει μοτοσυκλέτα, απο εσένα!!
τέτοια να ακούω να φουσκώνει η μοτοσυκλετοσύνη απο περηφάνεια!!
..πάρτο ζεστά και μην μασάς τίποτα!!
..πότε παίρνεις δίπλωμα;
(..ο συγκεκριμένος δεν ήταν ψάρακας αλλά ξενέρακας!!)

Unknown είπε...

Δίπλωμα έχω. Να οδηγώ πρέπει να μάθω.

Poulman είπε...

Α, ρε αρχιμαστορη...
Ποσο ντρεπομαι που δεν εχω παρει ακομη χιλιαρα να κανω τις βολτες μου παρεα με σενα.
Νιωθω πολυ ξενερωτος!!!
Απο την αλλη, ειναι μεγαλη αποφαση και ειδικα για το προχωρημενο της ηλικιας μου.
Αλλο πραγμα να ειχα παρει μηχανη απο τα 20 μου.
Τωρα δεν ειμαι αξιος να γινω μοτοσυκλετιστης.
Ασε και το γεγονος οτι δεν το εκτιμανε ολα τα "ετερα ημισεα" να ειναι ο αντρας τους μηχανοβιος (θα προτιμουσαν να ειναι βιομηχανος!).
Παντως εξακολουθω να ελπιζω οτι καποτε θα αξιωθω να οδηγησω μια μηχανη διπλα σου.
Οσο για τη Δαναη... Μη μασας κοριτσι! Ακομη και η αδερφη μου ειναι ικανη να παρει μηχανη πιο μπροστα απο μενα. Μια χαρα μοτοσυκλετιστρια μπορεις να γινεις και θα βουλωσεις πολλα στοματα (και πολλα αλλα θα χασκουν ανοιχτα απο θαυμασμο!).

Poulman είπε...

μπαϊ δε γουεϋ...
Η μπροστινη μηχανη στη φωτο μου αρεσε. Ποιο μοντελο να'ναι;