Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ !!!

Ακούω ΤΟΣΟ συχνά τελευταία, την ίδια τυποποιημένη φράση, που κοντεύω να καταλήξω πως πρόκειται για ένδειξη κάποιας μορφής επιδημίας...
. . . συζητώ, μ' αρέσει να συζητώ, συνήθως αφήνω τον συνομιλητή μου να επιλέξει το θέμα της συζήτησης (είναι απίστευτα ενδιαφέρον να μοιράζεται μαζί σου ένας άνθρωπος τις σκέψεις του..αν και συμβαίνει όλο και πιο σπάνια) συζητάμε, ανταλάσσουμε απόψεις και όταν φτάνω στο σημείο να προβάλλω την δική μου οπτική στο θέμα ακούω με εκνευριστική πλέον συχνότητα ..."Ναι, αλλά δεν είναι εύκολο!!"

(..και τώρα θα μου επιτρέψετε να βρίσω!)

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΡΕ .....(συμπληρώστε άφοβα)

..ρε που έχουμε φτάσει! όλα τα κακομάθημένα, να κυνηγούν ΜΟΝΟ το εύκολο!!!
..και μάλιστα δυσανασχετούν όταν στο λέν αυτό, το βλέπεις στην φάτσα τους που στραβομουτσουνιάζει και μόνο στην ιδέα ότι ίσως χρειαστεί να κάνει κάτι που δεν είναι εύκολο!
...ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑΝ ΟΛΟΙ!!!!

..και αυτό που με στεναχωρεί ακόμη περισσότερο, είναι ότι αυτό το ακούω περισσότερο απο γυναίκες (..μάλλον κορίτσια, γιατί η γυναίκα στην προσωπική μου κοσμοθεώρηση είναι απίστευτα δυνατό πλάσμα)
..τι να πω ρε παιδιά.. συνεχίστε εσείς τα εύκολα ...
ζήστε εύκολα
διασκεδάστε εύκολα
σκεφτείτε εύκολα
και σας εύχομαι ειλικρινά, μόνο να μην ψοφήσετε εύκολα!

Υ.Γ. μην νομίσει κανείς ότι του λόγου μου είμαι κανένα adrenaline junkie ή ότι μ' αρέσει να ζώ δίχως αύριο... προσπαθώ συνεχώς να πείθω τον εαυτό μου να κοιτά τα δύσκολα κατάματα (άσχετά αν πολλές φορές διστάζω να τα ακολουθήσω)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Στην πραγματικότητα, νομίζω πως καταλαβαίνουμε τι είναι εύκολο και τι δύσκολο, μόνο αφού περάσουμε κάτι αληθινά δύσκολο. Μετά, κάποια πράματα που τα νομίζαμε δύσκολα, μας φαίνονται παιχνιδάκι.

Ύστερα όμως, πως να μην αντιμετωπίσεις απαξΧιωτικά όλους αυτούς που σου λένε: "Ναι, αλλά δεν είναι εύκολο!!" ?