Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Φ(Ρ)ΑΠΕΣ !



...ο Ιούλιος του 2001 ηταν καυτός στο Μεγάλο Πεύκο ...και εκείνη την μέρα, τρέχαμε από το ξημέρωμα σαν τις άδικες κατάρες! ..τρέξιμο, κάμψεις, αναφορές ..τρέξιμο ..κάμψεις ..squat jumbs (..ΤΙ γαμήσι που είναι τα squat jumps μετά από 2 ώρες τρέξιμο !! ..ΔΕΝ διαννοείστε..) ...έπρεπε να τα παίξουν όσο το δυνατόν πιο πολλοί και να ζητήσουν να φύγουν από τις ειδικές δυνάμεις... είμασταν πολλοί ..

..το χειρότερο όμως ήταν η δίψα!!!
..τέτοια δίψα δεν έχω ξαναζήσει
..τέτοια δίψα δεν περιγράφεται ... δεν θα την ξεχάσω ποτέ! είχα 4 μπουκαλάκια νερό στις τσέπες, τα είχα πιεί όλα ..και πλέον είχα σταματήσει να ιδρώνω!! ..μισό βήμα από την θερμοπληξία ...
..τότε έγινε το θαύμα!

"ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ!! έχετε 10 λεπτά να πάτε για νερό!! ..ένας να αργήσει, θα φτύσετε αίμα!
ΕΝΑΣ να αργήσει ...θα παίρνετε κάμψεις μέχρι να πεθάνει ο Higlander!!!"


..η έφοδος 100 απελπισμένων στο ΚΨΜ (..βρύσες και ψύκτες ήταν χαλασμένα!) δεν ήταν αστείο πράγμα! ..ήταν θέμα επιβίωσης!

...με το που μπουκάρουμε μέσα ..τρέχει ο πρώτος στον Καψιμιτζή

ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ !!!

. ..φραπέ μέτριο με γάλα και μπόλικα παγάκια..!!!!

..και ο καψιμιτζής ξεκινά να φτιάχνει φραπέ μέτριο με γάλα ..αργά και μερακλίδικα ...και 99 στεγνωμένα λαρύγγια να περιμένουν και να κοιτάν σαν τους μαλάκες!!

..γενικά δεν είμαι καθόλου καυγατζής .. το ακριβώς αντίθετο ...
αλλα.. εκείνη τη στιγμή, σαν ο μεγαλύτερος στον λόχο των 99 στεγνωμένων λαρυγγιών..

" Ρε φίλε, κάτσε μια στιγμούλα να πάρουμε τάκα - τάκα νεράκια που καιγόμαστε"

"Ά γαμήσου! να περιμένεις!"
..έκανε το παιδοβούβαλο

..γενικά δεν είμαι καυγατζής ....
αλλά ..εκείνη τη στιγμή ..
..πρώτη και τελευταία φορά στη ζωή μου πάτησα κάποιον κάτω με τις αρβύλες


..έκτοτε έχω τσακωθεί άπειρες φορές σε ουρές με ζωύφια που λαχταράνε να πιούν την λάσπη τους και τρώνε 5 λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο μου.

Modern time Ναργιλές έχει γίνει ο φραπές ... όπου πας και όπου βρεθείς, αγορίνες ρουφάν μερακλίδικα και ..δεν τρέχει τίποτα!

Στους μαχαλάδες τους Καϊρου να βρεθείς, λιγότερο ραχατλίκι θα αντικρύσουν τα μάτια σου.

Απόλυτο σύμβολο μιας εποχής .. εικόνισμα μιας νοοτροπίας .. μοναδικό trade mark μιας χώρας που δεν ξέρει να κάνει ΤΙΠΟΤΑ

Θα έπρεπε να αντικαταστησει τον σταυρό στην σημαία .... θα αρκούσε μια δήλωση του πρωθυπουργού ότι ο φτηνός και προσιτός φραπές είναι αναφέρετο και εξασφαλισμένο δικαίωμα του κάθε πικραμένου για να ηρεμήσει ο κοσμάκης ..

ΝΑ ΡΕΕΙ Ο ΦΡΑΠΕΣ ..ΚΙ ΑΣ ΒΡΕΧΕΙ ΓΥΡΩ ΦΑΠΕΣ

εμένα τώρα γιατί δεν μου άρεσε ποτέ (..από τις μεγαλύτερες αηδίες που έχω δοκιμάσει ποτέ) ούτε αυτός ούτε αυτό που υποκρύπτει ... να σας πω την αμαρτία μου ..δεν ξέρω ..όλο κουσούρια είμαι!


2 σχόλια:

Poulman είπε...

Εγω τον εκοψα!

elli είπε...

ο φραπές είναι απαίσιος συμφωνώ, σκέτο δηλητήριο, αλλά ο fredo; χα χα.
όσο για τα κουσούρια ...μα είναι που μας κάνουν να διαφέρουμε...
και εσύ....!