Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Πετας ;





..πήγα χθες από το Καλοχώρι να δώ τον Τάκη...
..ήθελα και έπρεπε να τον δω ..

ήταν και ο πατέρας μου εκεί ..

..ήταν καθισμένος στο γραφείο του ...
έκατσα και 'γω ..

- Stam ..να σε ρωτήσω ...
..έκανε..
- Ότι θέλεις ..
- Πετάς; !
- Όχι ακόμη ..
- Να μην πετάς .. μπορείς να την βγάζεις χωρίς να πετάς;
- δύσκολα μου λες
- Μπορείς να είσαι στη γη και να πληρώνεσαι όσο χρειάζεται γι' αυτό που κάνεις; ...αυτό να κάνεις ... άσε τα πετάγματα ...κανείς δεν ΜΠΟΡΕΙ να στα πληρώσει
- 'Ετσι είναι .. αλλά και το πέταγμα καλό !
- Το καλύτερο ...αλλά θα πέσεις ...
- ..ξέρω ...
- Αμα σου έρθει ο άλλος με την @&#%* κομμένη στα χέρια και εσύ μπορείς και καταφέρεις και του την ξαναφτιάξεις ....πληρώνεται αυτό ;
- Αμα ηταν όμως η δικιά σου η @$&*# ;!!
- ..αμα ήταν η δικιά μου ..θα την πετούσαν στα σκυλιά ... τόσα χρόνια έχει πετάξει ρε κανείς για πάρτη σου;!
- Εξαρτάται ...αλλά βασικά ...οχι
- Είδες; ..άκουσε με που σου λεω ..
- Ρε Θείο Τάκη ...αφού από το ίδιο σοϊ είμαστε από τον παππού μου, στον μπαμπά μου, στον μπαμπά σου ..τους άλλους θείους, όλοι οι ίδιοι μαλάκες είμαστε. Πες μου ... μπόρεσες ποτέ να κάτσεις στον κώλο σου; ..μπόρεσες ποτέ να αφήσεις τα σίδερα και να γυρίσεις σπίτι σου ανθρώπινη ώρα; ..μπόρεσες ποτέ να πεις ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ στους μαλάκες που σου 'ρχονται με τα ρημάδια; έβγαλες ποτέ κάνα λεφτό από τα μυθικά που έχεις φτιάξει; άκουσες ποτέ παίνεμα και φχαριστω; ..στο πέταγμα μια ζωή είσαι ...στο πέταγμα μισή ζωή είμαι ...τι να τα λέμε τώρα αυτά ...

- Εγώ στα λέω γιατί πρέπει να στα πώ ..

...είπε και με κοίταξε με ένα μάτι ...

..το άλλο το έχασε πριν ένα μήνα όταν έσπασε ο δίσκος από τον τροχό ...
πετούσε για κάποιον

1 σχόλιο:

ria είπε...

συνήθως έτσι είναι, προσφέρεις και κανείς μετά δεν κάνει κάτι για σένα!